maanantai 20. joulukuuta 2010

Tarina!

Tarina alkaa...

Oli aurinkoinen päivä, olin menossa ostamaan vaatteita, mutta kun tulin lahjatavara kauppaan siellä olikin kaupan omistaja Gonzo!
No, Gonzo selitteli vain että hän on kaupan omistaja, no kaikkihan nyt sen tietää! Se alkoi ärsyttää minua että Gonzo kertoi koko uransa tarinan alusta loppuun asti yksityis kohtaisesti, joten minulla meni hermot ja lähdin kaupasta pois!
Noh, sitten menin pois kaupasta, hengitin raitista ilmaa. Mutta yhtäkkiä eteeni tuli joku tyyppi joka sano "Hei varo vähän, pikku typy!" Sitten tuijotin häntä hetken ja hän sanoi "No väistäks sä, vai haluuks sä köniin?" No, sit mä väistin, koska en mä halunnut köniin ja se oli aika vanhan näköinen minuun verrattuna joten en uskaltanut sanoa hänelle päin naama : Mene pois, typerä! No, siksi minä sitten väistin ystävällisesti ja sanoin : Olehyvä. Se panda vain tiuskaisi takaisin. Joka ei tuntunut kivalta.

Tältä kertaa tarina jää siihen, ja jatkan sitä sitten.

Tassuttain AdamOmg!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti