maanantai 20. joulukuuta 2010

Tarina jatkuu...

Tarina jatkuu...



Noh, kun poika oli lähtenyt tiuskaisunsa jälkeen niin huomasin että minulla on tosi kova nälkä! Ja kun kerran olin kaupungissa, niin ei minulla pitkä matka ollut San Franfun ravintolaan, joten sinne minä aioin mennä!
Kun tulin San Franfun pihalle niin, siellä olikin Momo! Momo soitti liian kovaa ja se alkoi ärsyttää huomattavasti Arkoa ja minua eli AdamOmg:tä, me emme tykänneet ollenkaan ja sitten laitoimme tuollaiset hymiöt Momolle! En päässyt syömään koska minun olisi pitänyt kävellä tuon suuren melun läpi!!! Se oli ärsyttävää, nyt oli sitten kova nälkä ja vihaisella tuulella, ja siitä ei kukaan tykkää. Momokin voisi pitää pienen tauon soitossaan, koska San Franfusta vähenee pandat kun Momo siellä kitaraansa soittelee!

Tää tarina jatkuu taas ensi postauksessa...

Tassuttain AdamOmg!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti